
Met De Telegraaf premium krijg je volledig toegang tot alle premium artikelen, video’s en podcast op Telegraaf.nl en in de app. Je ontvangt dus geen krant, maar wel toegang tot heel veel exclusieve artikelen. Nu tijdelijk verkrijgbaar met 50% korting verkrijgbaar!
Ben zéér lang abonnee en betaal €111,- p/kw. Nu wordt dit aangeboden voor €4,27 p.w. Kan ik voor een periode korting aanvragen/krijgen of kan ik beter opzeggen en opnieuw abonnee worden (of niet)? Uiteraard op naam van een ander. M.vr.gr.
Beste C. Van Velzen,
Mijn ervaring leert dat u beter kunt opzeggen en een nieuw abonnement kunt nemen. Desalniettemin kunt u De Telegraaf even bellen. Bij Premium gaat het enkel
om toegang van de website en u ontvangt dan geen krant he. Wij hebben wel aanbiedingen met krant.
Kan ik één gezins- abonnement voor het hele gezin nemen.
Dus niet ieder voor zich.
Alleen digitaal en zo uitgebreid mogelijk.
Ik heb telegraaf Premium voor proefperiode en 1 jaar nu zou ik dit voor 3 jaar hebben afgrsloten heb nooit zulke langdurige abonnementen dit kan dus nooit ik wil mijn abonnement gewoon opzeggen …c.van Middelkoop de bever xxxx@kpnmail.nl
U kunt dit beter even aangeven bij de Telegraaf klantenservice via https://www.telegraaf.nl/contact/
Zij kunnen u verder helpen.
Heb een jaar abonnement op deTelegraaf.
De bezorging van de krant is niet in orde.
De laatste 7 wk wordt de krant niet bezorgd.Klagen helpt niet . Echter het abonnements wordt wel afgeschreven!!!
PUUR DIEFSTAL.
Hallo G. Hemken,
Hiervoor kunt u bij de telefoon klantenservice terecht. U kunt de klantenservice telefonisch benaderen via 088 – 824 8242, email via klantenservice@telegraaf.nl of bekijk de contactpagina: https://mijn.telegraaf.nl/help_en_contact/contact_opnemen_met_de_klantenservice/